Patiënttevredenheid

Wij willen een praktijk zijn die voortdurend in beweging is. Daar waar mogelijk willen we onze kwaliteit borgen en verbeteren. Door het gebruik van een verbetercyclus kunnen wij uw opmerkingen vertalen naar actiepunten.

Hoe u de kwaliteit van onze praktijk heeft ervaren vinden wij het allerbelangrijkste, want daar draait het uiteindelijk om. Om dit inzichtelijk te maken gebruiken wij het patientervaringsonderzoek Paramedie. Dit wordt voor ons uitgezet en verwerkt door MediQuest. Aan het einde van de behandeling wordt u, indien u hiervoor toestemming geeft, via een mailbericht uitgenodigd om online een vragenlijst in te vullen. Alle gegevens worden anoniem door MediQuest verwerkt, en aan ons in een beveiligde omgeving teruggekoppeld.

Op Zorgkaartnederland kunt u ook een review achterlaten om andere patienten te informeren over uw ervaringen. Op dit moment worden wij beoordeeld met een 9,4 door onze klanten.

Om in de praktijk ook goed gerichte feedback te krijgen zetten wij intern ook een tevredenheidsonderzoek uit. Dit in de vorm van reviews op een kaart.